Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

kataloginzyniera.pl » Produkty budowlane » Materiały budowlane » Materiały konstrukcyjne i komponenty » Elementy prefabrykowane » Płyty prefabrykowane

Płyty naprawcze GRP

  • Drukuj
  • Drukuj
  • Powiadom znajomego
  • Podziel się w internecie
  • peronowa

  • -

  • 100 (dodatkowo 50)

  • 100 (dodatkowo 50)

  • Płyty naprawcze używane w celu szybkiej naprawy uszkodzonych peronów, produkowane z żywicy poliestrowej wzmacnianej włóknem szklanym (GRP). Płyty wykonane są z wyjątkowo twardej czarnej płyty o grubości 6 mm w wykończeniu antypoślizgowym. Sfazowane krawędzie w kolorze jaskrawym żółtym, minimalizują ryzyko potknięcia o naprawioną nawierzchnię.
    Produkt dostępny jest w wersji płaskiej oraz z białą pogrubioną krawędzią, do zastosowania na granicy peronu.
    Obie wersje występują w kilku standardowych rozmiarach, inne wersje mogą zostać wykonane na życzenie.
    Szybki montaż za pomocą wkrętów zapewnia natychmiastową, trwałą i bezpieczną naprawę uszkodzonych nawierzchni. Dzięki temu, produkt jest często używany przez serwis szybkiej reakcji.
    Panele są odporne na uderzenia i warunki pogodowe, dzięki czemu idealnie nadają się do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych.
    Panele są odporne na korozję i są łatwe w czyszczeniu.
    Standardowe rozmiary:
      1000x1000 mm
      1000x500 mm
      500x500 mm
    Zastosowanie:
      naprawa zniszczonych peronów kolejowych
      wewnątrz i na zewnątrz.
    Zalety paneli Everdeck GRP:
      łatwy i szybki montaż – mniejsze koszty pracy i przerwy w normalnym funkcjonowaniu
      krótkie okresy realizacji (zazwyczaj 12 tygodni od zamówienia, zależnie od ilości)
      odporność na warunki pogodowe
      wbudowane elementy o strukturze z wyczuwalnymi guzkami
      krawędź peronu oznaczona na biało
      oznaczenie niebezpieczeństwa wysokiej prędkości żółtą linią (opcjonalnie)
      odporność na uszkodzenia związane z mrozem
      brak konieczności spawania lub używania innych niebezpiecznych technik montażu
      brak konieczności malowania
      małe koszty konserwacji i naprawy
      bardzo dobra odporność na środki chemiczne
      okres trwałości 60 lat
      po zakończeniu użytkowania, podlegają w 100% recyklingowi
      zgodne z wymaganiami Network Rail.

W celu wysłania wiadomości przepisz hasło z obrazka:

Wyślij kopię wiadomości również do mnie